11 de juliol, 2009

DESCOBRIR CATALUNYA, la revista

a l'últim número de la revista Descobrir Catalunya (núm.134) l'article "48 hores a..." premia la meva ciutat regalant-nos un ampli reportatge del bò i millor de Sabadell.
48 hores a...Sabadell


el millor de tot però, és que Mary Popin's bag
forma part del recorregut de shopping que ens proposen pel dissabte a la tarda!
les altres botigues proposades són tant o més importants que la meva, ja que són comerços
de tota la vida a Sabadell, i aquests si que són imprescindibles per conèixer bé la ciutat.
La botiga de joguines FUSTOT, la pastisseria SALLÉS o CAL VENTURA són d'altres parades obligades on el que hi trobareu és únic!


3 comentaris:

Maman Bohème ha dit...

felicitats!!! jo no havia visitat mai Sabadell i em va agradar molt! i vaig arribar a la teva botiga...serà per alguna cosa especial?
una abraçada!

La Muka ha dit...

Moltes felicitats!!!!, ara a omplir la botiga amb tota aquesta gent que fará la ruta i a vendre-ho tot.

Núria ha dit...

què bé que hàgiu sortit en aquest reportatge de la ciutat, això parla bé de vosaltres :-)