29 d’abril, 2010

coses pràctiques, ampliació de fronteres.

ahir la Gili es va posar en contacte amb mi per preguntar-me si volia aparèixer al seu directori web, i el primer que vaig fer va ser entrar-hi. A www.xevere.com hi vaig trobar un llarg llistat d'apartats ordenats per temàtiques. És un directori senzill i pràctic que permet poder passejar per la xarxa de manera ràpida. Molt aviat Mary Popin's bag apareixerà als apartats de "blogs" i "tiendas".
hi podeu accedir clicant al títol.
Sempre està bé anar ampliant fronteres, no?


La Gili forma part d'un projecte per Perú, si us interessa dirigiu-vos a
http://www.turperu.com.pe


3 comentaris:

Ilustrada ha dit...

Los bolsitos son una monada!!! un saludo

Anònim ha dit...

Holaaaa m'agrada l'ou ferrat que possa toma pan y moja
quan val?
quan val si me l'envieu a barcelona? on hi han els vostres productes.
jo soc maquilladoram el meu blog es

http://hollywoodmake-up.blogspot.com/

Mary Popin's bag ha dit...

hola, aquest ou ferrat és de fa un parell de temporades i és de la marca "dimes y diretes". Jo ja no el tinc a la botiga, però crec que si entres a la seva web el podràs comprar.
una salutació!
esperem tornar-te a veure per aquí!